HOGWART RPG!

HOGWART RPG!

Ogłoszenie

Witam w szkole magii i czarodziejstwa w Hogwarcie! Najpierw wybierzcie sobie 5 przedmiotów (lekcji) z tych: Obrona przed czarna magią, Zaklęcia, Eliksiry, Wróżbiarstwo, transmutacja, Zielarstwo, Astronomia, Historia Magii, Opieka nad magicznymi stworzeniami. Nauczycielem jestem ja! Rzeczy które macie dopisać do sygny: (Wybór duży) 3 komplety szat roboczych (Czarnych) 1 Spiczasta tiara dzienna. 1 Parę rękawic ze smoczej skóry. 1 Płaszcz zimowy (czarny, zapinki srebrne) Podręczniki: Standardowa księga zaklęć (100 stopień). Dzieje magii. Teoria Magii. Transmutacja dla początkujących. Tysiąc magicznych ziół i grzybów. Magiczne wzory i napoje. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Ciemne Moce: Poradnik samoobrony. Pozostałe Wyposażenie: 1 różdżka (W środku może być: Róg jednorożca, Pióro Feniksa, Włos z ogona lub grzywy jednorożna, Serce węża lub smoka lub mysz (Nie zalecana mysz :)). 1 kociołek Rozmiar 2. 1 zestaw szklanych lub kryształowych fiolek. 1 teleskop. 1 Miedziana waga z odważnikami. Na początek ile kasy: 5 galeonów, 5 sykli, 5 knutów. Możecie mieć 1 sowę. Kiedy wybraliście sobie co chcecie mieć piszcie na moją Prywatną wiadomość, lub na GG na nr 723032 jakie chcecie mieć zajęcia to zrobię wam plan zajęć. Zaklęcia na początek: Alohomora, Vingardium Leviosa, Sawarerto (z transmutacji (zamienia zwierzę w puchar na wodę)) PS. NIE JESTEM TU DYREKTOREM TYLKO NAUCZYCIELEM W WIEKU 16 LAT! Życzę udanej gry :*

#1 2008-08-28 21:35:05

Harry Potter

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-08-28
Posty: 2
Punktów :   

jak zarabiać kasę ?

Cho Chong jak mogę zarobić troche pieniędzy?

Offline

 

#2 2008-12-08 14:32:26

Cho Chang

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-26
Posty: 23
Punktów :   -1 

Re: jak zarabiać kasę ?

Kaskę można zarobić przy wypłacie
W każdą NIEDZIELĘ otrzymujesz 10 000 G


Imię: Cho
Nazwisko: Chang
Dom: RavenClaw
Wiek: 16 lat
Zaklęcia: ACCIO- zaklęcie przywołujące wybraną rzecz (przybycie), z łaciny accio oznacza "przywołać".
ALOHOMORA- zaklęcie otwierające zamki drzwi, okien, kufrów, itp. (ALOHOMORA znaczy otwarcie).
APARECJUM - zaklęcie, które powoduje, że widzialnym staje się to, co było niewidzialne (APARECJUM znaczy ujawnianie).
AVADAKEDAVRA - zaklęcie uśmiercające, zakazana klątwa zabijająca (śmierć natychmiastowa), "wymaga potężnej mocy magicznej", za użycie tego zaklęcia grozi dożywotnie przebywanie w Azkabanie
AVIS- zaklęcie, które powoduje, że z różdżki wylatują małe ptaszki(zaklęcia tego użył pan Ollivander podczas sprawdzania różdżki Wiktora Kruma przed Turniejem Trój magicznym).
CHŁOSZCZYŚĆ- zaklęcie, które czyści różne przedmioty
CONFUNDUS- zaklęcie omamienia, człowiek, który jest pod jego wpływem, skłonny jest uwierzyć we wszystko to, czego pragnie rzucający to zaklęcie(confundo oznacza pomieszać).
CONJUNCTIVITUS - zaklęcie, które działa na oczy (oślepia). Wiktor Krum pokonał tym sposobem chińskiego ogniomiota.
COOLOPORTUS- zaklęcie zamykające drzwi, Hermiona i Harry użyli je kilkakrotnie,kiedy uciekali wraz z innymi przed śmierciożercami w Departamencie Tajemnic.
CRUCIO - zaklęcie zadające ból, zakazana klątwa Cruciatusa.
DELETRIUS - zaklęcie powodujące zniknięcie tego, co wyczarowała różdżka, przeciw zaklęcie do Prori Incantatem (przeciwność).
DENSAUGEO - zaklęcie, które powoduje, że osobie, na którą je rzucono w przerażający sposób rosną przednie zęby.
DIFFINDO - zaklęcie, które przecina sznury, sieci i wszelkie roślinne formy życia, przydatne na lekcjach zielarstwa.
DISSENDIUM- zaklęcie powodujące otwieranie np. przejścia do Hogsmeade w garbiejednookiej czarownicy (Dissendium znaczy przeciwieństwo zakończenia).
DISILLUSION- inaczej Czar Rozpłynięcia; zaklęcie, po którym człowiek nie staje się niewidzialny lecz jego ciało zlewa się z otoczeniem i wtapia się w nie tak samo, jak w przypadku kameleona.
DRĘTWOTA - zaklęcie wywołujące drętwotę ciała, Harry używał go podczas zadania w labiryncie.
ENERVATE - zaklęcie przywracające przytomność, niweluje skutki zaklęcia oszałamiającego, przeciw zaklęcie do Drętwoty.
ENGORGIO - zaklęcie powiększające.(Energie)
EVANESCO - pod wpływem tego zaklęcia znikają przedmioty i eliksiry.
EXPECTOPATRONUM - zaklęcie zwane Patronusem, na dźwięk którego pojawia się Patronus - rodzaj pozytywnej siły zwalczającej dementorów. Jest projekcją tego, czym żywi się dementor, czyli nadziei, szczęścia, woli przeżycia, ale nie może odczuwać rozpaczy jak prawdziwy człowiek, więc dementor nic mu nie może zrobić. Jest to bardzo trudne zaklęcie, wielu wykwalifikowanych czarodziejów ma z nim trudności.
EXPELLIARMUS - zaklęcie rozbrajające.
FINITE INCANTATEM - zaklęcie niwelujące działanie innych zaklęć (to samo co neutralizacja).
FLIPENDO - zaklęcie powodujące przesunięcie lub odpychanie przedmiotów i potworów (odwrócenie przesunięcia).
IMPENDIMENTO - zaklęcie spowalniające działanie.
IMPERIO - zaklęcie dające czarodziejowi całkowitą kontrolę nad wybrana osobą.
IMPERVIUS - zaklęcie odpychające wodę, dobre dla "okularników" ponieważ krople deszczu nie osiadają na szkłach.
LUMOS - zaklęcie, które powoduje, że zapala się światełko na końcu różdżki i oświetla pomieszczenie.
LOCOMOTOR MORTIS - zaklęcie zwierające nogi.
OBLIVIATE- zaklęcie zapomnienia, które powoduje zanik lub modyfikację pamięci,użyte przez Lockhart'a spowodowało eksplodowanie złamanej różdżki Rona z siłą małej bomby.
PORTUS - zaklęcie zamieniające przedmiot w świstoklik.
PRIORI INCANTATEM - zaklęcie, które umożliwia wykrycie ostatniego zaklęcia rzuconego przez daną różdżkę.
WADDIWASI- odblokowanie otworu, na dźwięk tego zaklęcia rzuconego przez profesora Lupina, z dziurki od klucza wystrzeliła grudka gumy do żucia trafiła prosto w dziurkę nosa Irytka.
TARANTALLEGRA - zaklęcie, które wywołuje taniec przeciwnika wbrew jego woli, zmusza nogi do tańca.

Umiejętności: Mowa węży
Podręcznik
A - sysys
B - sysss
C - sasys
D - sysasy
E - ssss
F - ssyssy
G - ksysys
H -osksy
I - syk
J -ksssy
K - ssyyaa
X - ssuuuusss
L - suksyy
M - kasssss
N - saaaas
O - ssyyysskkkk
P - syksy
R - saa
S - assss
T -ssssak
U - ksyksyksy
W - saksakssss
Z - sasasasy

Zwrot:
Mam na imię: says sos syykkkssaa
Jak się masz: yyssskkks issssii sooo
Wzywam Cię Bazyliszku,królu Węży : Sesam Baterio


Rzeczy: 3 komplety szat roboczych (Czarnych) 1 Spiczasta tiara dzienna. 1 Parę rękawic ze smoczej skóry. 1 Płaszcz zimowy (czarny, zapinki srebrne) Podręczniki: Standardowa księga zaklęć (100 stopień). Dzieje magii. Teoria Magii. Transmutacja dla początkujących. Tysiąc magicznych ziół i grzybów. Magiczne wzory i napoje. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Ciemne Moce: Poradnik samoobrony. Pozostałe Wyposażenie: 1 różdżka  z Jabłoni, w środku pióro z ogona feniksa, 13 cali . 1 kociołek Rozmiar 2. 1 zestaw szklanych lub
kryształowych  fiolek.
Kasa: Nieskońxczoność
Przedmioty których nauczam: Obrona przed czarna magią, Zaklęcia, Eliksiry, Wróżbiarstwo, transmutacja, Zielarstwo, Astronomia, Historia Magii, Opieka nad magicznymi stworzeniami.

Zwierząta: Testral
Ataki: Walnięcie głową, Atak skrzydłem, Ugryzienie.
Specjalne ataki: Klątwa Cruciatus

Sowa Płomykówka
Ataki: Drapnięcie, Atak z dyńki, Atak dziobem
Specjalne Ataki: Brak
Dodatki: Przynosi pocztę

Jednorożec
Ataki: Walnięcie rogiem, Atak kopytem
Specjalne Ataki: Aura magiczna, Wezwanie młodych jednorożców, Szczęście dla tego co ma jednorozca, Uzdrawianie.
Dodatki: Odporny na trucizny

Hipogryf
Ataki: Atak Pazurem, Atak Kopytem, Atak skrzydłem.
Specjalne Ataki: Może latać z prędkością 1000000/h
Dodatki: Jak na nim usiądziesz możesz na nim latać.

Walki wygrane: 0
Walki Przegrane: 0
Remisy: 0

(>'')> <(''<)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora